Noin kuukausi harjoittelua takana, ja nyt olen kuumeessa. Kävin tänään hakemassa lääkärintodistuksen ja sain samalla sairaslomaa loppuviikolle. Se on sitten syksy lopultakin kun flunssa kierre alkoi...
Pitää toivoa että tämä jää ainoaksi. Oman koiran hankinnan jälkeen en ole enään sairastellut niin pahasti mutta viime syksy/talvi oli jostakin syystä lähes samanlainen kuin aikoina ennen koiraa; Eli flunssassa joka toinen viikko melkein. Eikä minulla ole flunssaa ilman kuumetta, joten poissaoloja kertyyyyyy.... :(

Koiran hankinta oli minulle kyllä melkoinen terveyspommi. Pimun myötä 2003 talvella loppui sairastelut kuin seinään.
Mikä sitten mahtaa olla syy? Itse olen päätellyt että lisääntynyt ulkoilu säällä kuin säällä sekä koiran seura (lemmikin läsnäolohan lieventää tutkimusten mukaan stressiä ym ym.). Eli kaikki vain koiraa hankkimaan :)

No nyt en kyllä millään keksi enempää vaikka kovin innokkasti aloin tätä kirjoittamaan :/
Kai olen sitten nyt liian kipeenä.
Mutta pidin lupaukseni ja päivitän blogia vähän useammin ;)